تلفن : 09392625202
تلفن 2 : 09211497166
ایمیل: novinorginal@gmail.com
ایمیل2 : info@novin-ads.ir

انواع تبلیغات

کمی بیشتر درباره روشهای تبلیغات مطالعه کنید و بسته به نیازتان انتخاب و خرید کنید .

تبلیغات بروز

تبلیغات به شکل شگفت‌انگیزی تغییر کرده است و به ابزاری مهم برای ایجاد ارتباطات با مشتری و مصرف‌کننده بدل شده است. این روزها، شاهد وجود روش‌های گوناگونی برای انتقال پیام از طریق رسانه‌های مختلف تبلیغاتی هستیم. انواع روش‌های تبلیغات امروزی به مدد اینترنت و فضای مجازی، باعث شده است دست افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، به‌شدت باز شود . با ما همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانید .
تبلیغات دیجیتالی
تبلیغات دیجیتالی

تبلیغاتی که در سطح اینترنتی می‌بینید، در حوزه‌ی تبلیغات دیجیتالی قرار می‌گیرند. در بسیاری از سایت‌ها، تبلیغات مختلفی وجود دارند و این تبلیغات یکی از روش‌های عمده‌ی کسب درآمد برای وب‌سایت نمایش‌دهنده‌ی آن هستند. شیوه‌ی دیگر تبلیغات جدید، تبلیغات بومی هستند. این روش از تبلیغات نیز راه دیگری برای کسب درآمد وب‌سایت‌ها است و از طریق محتوایی مربوط به برند و محصول، متن یا مقاله‌ای آن را تبلیغ می‌کند. تبلیغات دیجیتالی به‌شدت در حال رشد و تکامل هستند و از طریق بسترهای مختلفی چون فیسبوک، اسنپ‌چت و… باعث می‌شوند تا تبلیغات در سطح وسیعی از مخاطبان دیده بشود.

تبلیغات موبایلی و تلفنی
تبلیغات موبایلی و تلفنی

از میان انواع روش های تبلیغات جدید، تبلیغات تلفنی و موبایلی یا به عبارت کلی‌تر تبلیغات در سطح دستگاه‌های کوچک و قابل‌حملی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، به‌شدت رواج پیدا کرده است. به کمک این دستگاه‌ها و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر و… به‌سادگی پای تبلیغات به این ابزارها نیز باز شده است. اما در استفاده از این رسانه‌ها نیز باید نهایت دقت و توجه را به‌کار برد، زیرا ممکن است بی‌برنامگی و تبلیغات انبوه باعث آزار مخاطبان شود. هر یک از این روش‌های جدید تبلیغات در صورت اغراق ، بی‌برنامگی و خارج شدن از مسیر برنامه نویس می‌توانند موجب اثرات معکوس بشوند.

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی در گذشته یکی از مهم‌ترین ابزار در دستان صنعت تبلیغات بود اما امروز با وجود فناوری‌های گوناگون، تبلیغات چاپی کمی عقب‌نشینی کرده است. تنها موضوعی که همچنان باعث اثرگذاری تبلیغات چاپی می‌شود، تمایز و تفاوت آن است. اگر تبلیغات چاپی برای هر محصول به شکلی متفاوت و چشم‌گیر طراحی و اجرا بشوند، می‌تواند مخاطبی را که از هجوم و گستردگی دنیای دیجیتال دچار دلزدگی شده، تحت تأثیرات مثبت قرار دهد. تبلیغات چاپی دارای ۳ زیرمجموعه است:
تبلیغات تناوبی
تبلیغات تناوبی

وقتی تبلیغات در نشریاتی با تاریخ انتشار مشخص منتشر می‌شود، یعنی در قالب روزنامه، ماهنامه و… به آن تبلیغات تناوبی گفته می‌شود. برای سال‌های متمادی این روش، یکی از مهم‌ترین انواع روش های تبلیغات بود و به‌واسطه‌ی آن میلیون‌ها مخاطب تصویر تبلیغ چاپی را در پشت مجله یا در صفحات میانی آن شاهد بودند ، هر چند این روش ها امروزه به طور کامل مرسوخ نشده اند اما اینگونه تبلیغات با هزینه نسبتا بالاتر به تبلیغات آنلاین و محیطی به شدت کاهش یافته است که جنبه مثبت آن مصرف کمتر متریال و کاهش هزینه ها است .

تبلیغات در نقطه‌ی فروش
تبلیغات در نقطه‌ی فروش

این نوع از تبلیغات که در قالب برگه‌های تبلیغاتی، بروشورها ، استند ، لمینیت و… منتشر می‌شوند، گاهی به شکل جداگانه و گاهی نیز در میان صفحات روزنامه‌ها و مجلات توزیع می‌شوند. این تبلیغات می‌تواند در قالب بروشورهایی شکیل و با جنس مرغوب روی پیشخوان بخش ارتباط با مشتری و… نیز قرار بگیرد. در این صورت عمر طولانی‌تری نسبت به برگه‌های کاغذی که در خیابان‌ها توزیع می‌شوند، خواهند داشت. نکته دیگر این است که این نوع آگهی‌ها نسبت به تبلیغات چاپی، امکان ارائه اطلاعات بیشتری را در قالب تبلیغات فراهم می‌کند.

تبلیغات پستی مستقیم
تبلیغات پستی مستقیم

هر دو روش از انواع روش‌های تبلیغات که قبلا عنوان شد، می توانند در دسته‌ی این تبلیغات پستی مستقیم قرار بگیرند. در واقع، در این روش ، محتوای تبلیغاتی برای مخاطبان از طریق پست فرستاده می‌شود . این روش نیز می‌تواند بسیار خوب و مؤثر واقع بشود، البته تا جایی که مورد سواستفاده‌ی آژانس‌های بازاریابی قرار نگیرد. اگر در این روش، از تکنیک‌های خلاقانه و جذاب استفاده شود، تأثیر خوبی بر مخاطب خواهد داشت و او را بیشتر با برند و محصول و… آمیخته خواهد کرد که این روش به علت بازدهی کم در تبلیغات نوین انجام نمیشود .

تبلیغات عمومی

جامعه آماده پذیرش تبلیغات خلاقانه و مفید است ، با تبلیغات عمومی میتوان با کمترین هزینه و بدون محدودیت محصولات ، خدمات و برندها را در عموم مردم نمایش داد .

تبلیغات خلاقانه :

  • جذاب و فراگیر است
  • خاص پسند است
  • قابلیت تفکیک سنی و جنسیتی دارد
  • قابل انتقال است  و …
تبلیغات چریکی
تبلیغات چریکی

این روش تبلیغاتی تمام قواعد را در هم می‌شکند. در طول ۲۰ سال گذشته از آن استفاده شده است و با روش‌های غیرمرسوم و تکنیک‌های خلاقانه، خواهان جذب مخاطب و مشارکت بیشتر او در روند بازاریابی و تبلیغات است. در این شیوه از تبلیغات، زمان و مکان اهمیت زیادی دارد. برای اجرای بازاریابی چریکی لازم نیست بودجه‌ای هنگفت در دستان شما باشد، تنها چیزی که نیاز دارید، ایده‌های بکر و خلاقانه تبلیغاتی برای جلب توجه مخاطب است. ابزار در دست این کمپین‌های تبلیغاتی، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات دهان‌به‌دهان مخاطبین است.

تبلیغات در صداوسیما
تبلیغات در صداوسیما

تبلیغات تلویزیونی و رادیویی از مهم‌ترین نوع تبلیغات در دهه‌های گذشته بودند. اما به‌مرور زمان و با توسعه‌ی فناوری‌های مختلف در سطح اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، به‌تدریج از اهمیت و اثربخشی آنها کاسته شده است. این رسانه‌ها که توسط شرکت های رسانه ای تولید و توسط صدا و سیما مراکز استانها یا پوشش سراسری ارائه میشوند ، قادر بودند جمع زیادی از مخاطبان را با خود همراه سازند. البته هنوز هم در ساعت‌های پربیننده مانند ساعت پخش برنامه های منتخب مانند بازی‌های ورزشی پرمخاطب، اثرگذاری این رسانه‌ها بسیار بالا است.

تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی

هر گونه تبلیغات که مخاطب در بیرون از منزل خود با آن روبه‌رو بشود، در زمره‌ی تبلیغات محیطی قرار می‌گیرد. انواع تبلیغات محیطی مانند بیلبوردها ، استند ها ، جایگاه ها ایستگاه ها ، تبلیغات روی اتوبوس‌ها و… در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد. حتی تلویزیون‌ها و صفحات نمایشگری که در میدان‌های بزرگ نصب می‌شوند و به ارائه‌ی تبلیغات می‌پردازند نیز در این دسته جای می‌گیرد. این گروه از تبلیغات که در کل جهان به عنوان تبلیغات برتر شناخته میشوند ، همواره نتیجه خوبی برای صاحبان تبلیغات دارند که اکثرا توسط شرکت های بزرگ یا تازه تاسیس انجام میشوند .

تبلیغات غیرمستقیم

نوع دیگری از تبلیغات که در پوسته جامعه نهفته است و به طور غیرقابل مشاهده بازارهای کار و خارج از آن موجود و قابل لمس است این نوع تبلیغات میتواند برای مردم خدمتی رایگان یا کالاها و محصولات بزرگ و جاری باشند .
 تبلیغات خدمات عمومی
تبلیغات خدمات عمومی

این دسته از تبلیغات برای آگاهی و اطلاع‌رسانی به عموم منتشر می‌شوند و جنبه‌ی تجاری ندارند. در گذشته، بستر و رسانه‌ی اصلی این دسته از تبلیغات، تلویزیون و رادیو بود ولی امروز در سایر بسترهای تبلیغاتی دیجیتالی نیز دیده می‌شوند برای مثال شرکت های داروسازی و مواد غذایی که اطلاعات پزشکی و غذایی را در قالب تبلیغات به رایگان در اختیار مردم قرارمیدهند و یا موسسه های خریه و کمیپین ها که بدون نگاه سودجویانه محتوای دلخواه وبا محوریت دلخواه خود را به عموم مردم ارائه میدهند .

تبلیغات نامشهود
تبلیغات نامشهود

یکی از انواع روش‌های تبلیغات، تبلیغاتی است که به طور غیرمستقیم و زیرپوستی در فیلم‌ها و برنامه‌ها صورت می‌گیرد. برای مثال استفاده‌ی چشمگیر شخصیت‌های فیلم ها از یک برند خاص اتومبیل یا نوشیدنی که این جاری و ملموس بودن این تبلیغات را نشان میدهد . این روش از تبلیغات نیز اثرگذاری خوبی دارد و به تبلیغ‌کننده اجازه می‌دهد تا بر اساس اطلاعات و خواسته‌های جمعیت‌ شناختی مخاطبین خود را به دقت هدف بگیرد که در این متد تبلیغاتی صاحبان آن قادر به انتخاب رسانه و کاراکترهای دلخواه خود هستند .

بیشتر بدانید ...

آیا میخواهید بیشتر بدانید ، با ما تماس بگیرید یا در بخش تماس باما فرم تماس را پرکنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم ...
استراتژی جغرافیایی
در تبلیغات آنلاین هیچ گونه محدودیت جغرافیایی وجود ندارد ، پس با یک استراتژی قوی میتوان در کمتر از یک هفته محصولات و خدمت رسانی را سراسری کنید .
تبلیغ در نتایج جستجو
یکی از راه های ثمر بخشی سایت ها و فروشگاه های آنلاین تبلیغات در نتایج جستجوها که قالبا در گوگل پیدا میشوند است .
بیشتر بخوانید
تفکیک دلخواه
میتوانید مخاطبین خود را بر اساس : جنسیت ، سن ، شغل ، مکان و ... تفکیک کنید ، این از ویژگی های کمیاب شرکت های تبلیغاتی است .
طراحی سایت
طراحی سایت ، بزرگترین و بهترین تخصص ماست با داشتن یک سایت مهندسی شده میتونید تا آخر عمرتان سرمایه کسب کنید یا شناخته شوید .
بیشتر بخوانید
لینک و محتوا رایگان
لینک های ارتباط ، پیوستن ، گزارش و ... و محتوای های تصویری و پردازشی شما به رایگان توسط کارشناسان حاذق و برجسته طراحی میشوند .
آنالیز و پشتیبانی قوی
آنالیز پروژه ها توسط سرورها و ربات های قوی و پشتیبانی توسط کارشناسان ۲۴ ساعته ما تا ابد رایگان و بدون قید و شرط خواهد بود .
بیشتر بخوانید

ضمانت خدمات

برای اینکه به ما بهتر اعتماد کنید علاوه بر خدمات پروژه ها و محصولات :
  • ارائه ضمانتنامه کتبی و درخواست رضایت نامه پست از اتمام پروژه ها  برای خرید هایی با حداقل رقم قرارداد ۴۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال 
  • استرداد مبلغ پرداختی به شرط عدم رضایت منصفانه نسب به فعالیت انجام شده و ارائه رسید پرداخت حتی ۱ ریال